Տրված գոյականները դարձրո ́ւ հոգնակի եւ տեղադրի ́ր նախադասությունների մեջ:
- Կետորս, բանաձեւ, հրացան, նավապետ, շնաձուկ, ժամացույց:
- Բոլոր նավապետներն էլ երազում են չբացահայտված կղզիներ գտնել: Մեզ ասացին, որ բոլոր ժամացույցները հետ են ընկել, ու ոչ մեկը նույն ժամը ցույց չի տալիս: Ասում են, որ շնաձկներին արյան հոտն է հրապուրում: Այդ տարածքում աշխատող կետորսները հետևում էին կետին ու վախենում էին, թե եւս մեկին այնուամենայնիվ կվնասի:Ցուցադրվող հրացանները այդ նույն զինագործի որդիներն ու թոռներն էին սարքել:
Տրված տեքստում ընդգծի ́ր այն գոյականները, որոնք հոգնակի պիտի լինեն: Հայաստանում
Հանդիպում է նաև արագիլի սև տեսակը, որի փետրավորումը սեւ է, որովայնը`սպիտակ, կտուցն ու ոտքը` կարմիր: Հանդիպում է Իջեւանի շրջանի անտառում: Չափազանց հազվագյուտ չվող թռչուն է: Բնադրում է ծառի վրա, գետի հովտում եւ ճահճուտում: Խուսափում է մարդուց եւ մարդկային շինությունից, նախընտրում է անտառի խուլ անկյունը: Չափազանց զգույշ թռչուն է: Որպես սակավաթիվ տեսակ՝պահպանվում է օրենքով:
Նախորդ վարժության գոյականները հոգնակի ́ դարձրու:Բառակապակցությունների բառերն արտահայտի ́ր բառերով:
- Մարդկանց հավաքական ամբողջություն (շատ մարդիկ միասին)-ամբոխ
- աշակերտների ամբողջություն-դասարան
- զինվորների ամբողջություն-բանակ
- շատ դեղեր-դեղորայք
- ծնողներն ու զավակները միասին-ընտանիք
- ուսանողների ամբողջություն-համալսարան