Հայոց լեզու

Տրված գոյականները դարձրո ́ւ հոգնակի եւ տեղադրի ́ր նախադասությունների մեջ:

  • Կետորս, բանաձեւ, հրացան, նավապետ, շնաձուկ, ժամացույց:
  • Բոլոր նավապետներն էլ երազում են չբացահայտված կղզիներ գտնել: Մեզ ասացին, որ բոլոր ժամացույցները հետ են ընկել, ու ոչ մեկը նույն ժամը ցույց չի տալիս: Ասում են, որ շնաձկներին արյան հոտն է հրապուրում: Այդ տարածքում աշխատող կետորսները հետևում էին կետին ու վախենում էին, թե եւս մեկին այնուամենայնիվ կվնասի:Ցուցադրվող հրացանները այդ նույն զինագործի որդիներն ու թոռներն էին սարքել:
    

Տրված տեքստում ընդգծի ́ր այն գոյականները, որոնք հոգնակի պիտի լինեն: Հայաստանում

Հանդիպում է նաև արագիլի սև տեսակը, որի փետրավորումը սեւ է, որովայնը`սպիտակ, կտուցն ու ոտքը` կարմիր: Հանդիպում է Իջեւանի շրջանի անտառում: Չափազանց հազվագյուտ չվող թռչուն է: Բնադրում է ծառի վրա, գետի հովտում եւ ճահճուտում: Խուսափում է մարդուց եւ մարդկային շինությունից, նախընտրում է անտառի խուլ անկյունը: Չափազանց զգույշ թռչուն է: Որպես սակավաթիվ տեսակ՝պահպանվում է օրենքով:
Նախորդ վարժության գոյականները հոգնակի ́ դարձրու:Բառակապակցությունների բառերն արտահայտի ́ր բառերով:

  • Մարդկանց հավաքական ամբողջություն (շատ մարդիկ միասին)-ամբոխ
  • աշակերտների ամբողջություն-դասարան
  • զինվորների ամբողջություն-բանակ
  • շատ դեղեր-դեղորայք
  • ծնողներն ու զավակները միասին-ընտանիք
  • ուսանողների ամբողջություն-համալսարան

Оставьте комментарий